Blog
Content marketing
Content betekent inhoud en content marketing is dus het aanbieden van waardevolle informatie. Deze informatie kan een bezoeker van je website helpen een keuze te […]
Content Management System (CMS)
Als jij een website laat maken, dan krijg je hier een Content Management Systeem bij. Dit is het achterliggende programma waarmee je aanpassingen kunt maken, […]
Content
Het woord content betekent letterlijk inhoud. Het omschrijft alle inhoud van je website, van tekst tot afbeeldingen en van video’s tot contactformulieren. De content is […]
Clickbait
De naam zegt het al, clickbait is aas om een click op je advertentie te krijgen. Het bestaat uit een link naar jouw pagina waardoor […]
Click through rate (CTR)
Google Ads gebruikt een metriek genaamd de click through rate. Deze wordt gebruikt om de prestaties van jouw account te meten en om te bepalen […]
Churn and burn SEO (Rank n’ bank)
De churn en burn SEO strategie is een manier om een website snel op een hoge positie te krijgen in de zoekresultaten. Het is echter […]
Cascading Style Sheets (CSS)
Met cascading style sheets wordt de laat bedoeld waarmee het uiterlijk van je webpagina’s wordt bepaald. Het ziet eruit als een gecodeerd tekstdocument met daarin […]
Canonical URL (Canonical tag)
Een canonical URL is een stuk code die je toevoegt aan je website om je zoekmachine optimalisatie te verbeteren. Het wordt gebruikt in het geval […]