Blog
Kun je je website optimaliseren voor ChatGPT?
Deze vraag wordt door steeds meer websitebeheerders en marketeers gesteld naarmate AI-tools een steeds centralere rol innemen in het digitale landschap. Waar traditionele SEO zich […]
ChatGPT het einde voor Google? Hoe AI de zoekmachinemarkt op z’n kop zet
Stel je voor: je stelt een complexe vraag en binnen enkele seconden krijg je een helder, gestructureerd en onderbouwd antwoord zonder te hoeven scrollen door […]
De 10 meest gemaakte fouten in SEA (en waar veel budget verloren gaat)
Hoe draaien jouw Google Ads? “Wel ok”? Veel van onze klanten denken dat hun Google Ads “wel oké” draaien. Totdat we er écht diep induiken. […]
Hoger ranken in ChatGPT? Volg dit 7-stappenplan voor maximale zichtbaarheid
Wil je dat jouw content vaker wordt genoemd in ChatGPT-antwoorden? Dan is het tijd om je SEO-strategie aan te passen aan de nieuwe spelregels van […]
Conversie-optimalisatie met behulp van heatmaps en gebruikersgedrag
Dit artikel is zeker niet de eerste die we wijden aan het optimaliseren van conversie (CRO). Voor websites met goede bezoekersaantallen is CRO de snelste […]
SEO in het AI-tijdperk: waarom aanpassing noodzakelijk is
De revolutionaire impact van AI op zoekgedrag De digitale wereld staat op een kantelpunt. De opkomst en snelle ontwikkeling van geavanceerde AI-tools heeft een fundamentele […]
De impact van ChatGPT op SEO voor de Google zoekmachine
De digitale wereld staat op zijn kop sinds de introductie van ChatGPT. Wat begon als een interessant experiment in kunstmatige intelligentie, heeft zich ontwikkeld tot […]
14 onmisbare SEO prompts voor ChatGPT en Gemini
In het digitale tijdperk van vandaag is zichtbaarheid in zoekmachines crucialer dan ooit. Terwijl de concurrentie toeneemt en algoritmes voortdurend veranderen, zoeken marketeers en websitebeheerders […]