Blog

5 tips om jouw Cumulative Layout Shift te optimaliseren!

5 tips om jouw Cumulative Layout Shift te optimaliseren! In het algoritme van Google, spelen de Core Web Vitals een cruciale rol. Hieronder vallen drie […]

Optimaliseer in 5 stappen jouw Largest Contentful Paint (LCP)

Optimaliseer in 5 stappen jouw Largest Contentful Paint (LCP) De Largest Contentful Paint (LCP) is één van de Core Web Vitals van Google, net als […]

Ontdek de Core Web Vitals update van 2024: Interaction to Next Paint (INP)!

Ontdek de Core Web Vitals update van 2024: Interaction to Next Paint (INP)! Was jij al op de hoogte van de toekomstige verandering binnen de […]

Black Friday komt eraan! 5 online marketing tips voor jouw webshop

Black Friday komt eraan! 5 online marketing tips voor jouw webshop Hoe trek je tijdens Black Friday de aandacht te midden van alle online drukte? […]

Google Bard in Nederland: Een Gamechanger voor Marketeers?

Nu de meeste stof weer is neergedaald sinds de introductie van AI taalmodel of conversatie-AI ChatGPT, is sinds 1 september 2023 nu ook Google Bard […]

De Impact van een Goede Meta Beschrijving op SEO en Conversie

Stel je voor: je hebt zojuist een zoekopdracht gegeven aan Google. Nu kijk je naar het resultaat op de Search Engine Result Page (SERP), de […]

Wat is Google EEAT en waarom is het zo belangrijk voor je website?

Iemand die SEO wil leren adviseer ik om eerst eens de ‘Google Search Guidelines’ te lezen. Hierin staat namelijk precies beschreven welke criteria Google hanteert […]

De belangrijkste SEO ranking factoren om op te focussen in 2023

Volgens Google zijn er meer dan 200 factoren die van invloed zijn op de rankings van je website. Dat is nogal wat. Én, als je […]

Benieuwd naar jouw kansen?