Blog
De 10 meest gemaakte fouten in SEA (en waar veel budget verloren gaat)
Hoe draaien jouw Google Ads? “Wel ok”? Veel van onze klanten denken dat hun Google Ads “wel oké” draaien. Totdat we er écht diep induiken. […]
Hoger ranken in ChatGPT? Volg dit 7-stappenplan voor maximale zichtbaarheid
Wil je dat jouw content vaker wordt genoemd in ChatGPT-antwoorden? Dan is het tijd om je SEO-strategie aan te passen aan de nieuwe spelregels van […]
Conversie-optimalisatie met behulp van heatmaps en gebruikersgedrag
Dit artikel is zeker niet de eerste die we wijden aan het optimaliseren van conversie (CRO). Voor websites met goede bezoekersaantallen is CRO de snelste […]
SEO in het AI-tijdperk: waarom aanpassing noodzakelijk is
De revolutionaire impact van AI op zoekgedrag De digitale wereld staat op een kantelpunt. De opkomst en snelle ontwikkeling van geavanceerde AI-tools heeft een fundamentele […]
De impact van ChatGPT op SEO voor de Google zoekmachine
De digitale wereld staat op zijn kop sinds de introductie van ChatGPT. Wat begon als een interessant experiment in kunstmatige intelligentie, heeft zich ontwikkeld tot […]
14 onmisbare SEO prompts voor ChatGPT en Gemini
In het digitale tijdperk van vandaag is zichtbaarheid in zoekmachines crucialer dan ooit. Terwijl de concurrentie toeneemt en algoritmes voortdurend veranderen, zoeken marketeers en websitebeheerders […]
ChatGPT laat digitale sporen achter: dit moet je weten (en hoe je ze verwijdert)
Het leek misschien altijd een grijs gebied: is een tekst door een mens geschreven, of door AI? Maar dat onderscheid wordt plots een stuk duidelijker. […]
De psychologie achter effectieve call-to-actions
De call-to-action (CTA) lijkt een klein onderdeel van een webpagina, maar is voor conversie vaak doorslaggevend. Voor organisaties die online willen groeien, vormt de CTA […]