Blog
Het nut van gebruikerstests in conversie optimalisatie
Laten we eerlijk zijn, als bezoekers afhaken voordat ze de “Koop nu”-knop vinden, heb je er helemaal niets aan dat ze op je website belanden. […]
Mobiele optimalisatie: een niet te missen afslag richting SEO en CRO succes
We kennen het allemaal. Je zit in een wachtkamer, in de trein, of gewoon even op het toilet (geen oordeel hier), en je betrapt jezelf […]
People First Content: verbeter de rankings en conversies van jouw website!
Wanneer we spreken van People First Content, gaat dit over content waarbij de behoeften en interesses van je doelgroep centraal staan. Het draait om het […]
Meten van SEO-succes in een volle SERP
De resultatenpagina van Google (SERP) zien we steeds meer gedomineerd worden door verschillende vormen van resultaten. Van Featured Snippets en Knowledge Panels tot People Also […]
Prompt Engineering – hoe zet je AI in voor écht goede Google Ads?
Adverteren met Google Ads is een effectieve manier om bovenaan de zoekresultatenpagina (SERP) te staan. Met Search Engine Advertising (SEA) betaal je voor online zichtbaarheid, […]
De impact van AI en machine learning op SEO en CRO
Artificial Intelligence (AI) en Machine Learning bieden ongekende mogelijkheden om zoekmachineoptimalisatie (SEO) en conversieoptimalisatie (CRO) te verbeteren. Denk hierbij aan geautomatiseerde content creatie en voorspellende […]
De psychologie van conversie: wat klanten drijft tot aankoop
Het begrijpen van klantgedrag is essentieel voor het optimaliseren van conversiepercentages. Door inzicht in psychologische triggers kun je het verschil maken tussen een bezoeker die […]
Data-driven marketing voor meer effectieve betere Google search strategieën
Haal jij alles uit je marketingkanalen? Of is er nog ruimte voor verbetering? Door data-analyse effectief in te zetten, kun je een gamechanger in handen […]