Al 7 jaar ervaring

Blog

Entiteiten: de bouwstenen van SEO succes en online zichtbaarheid

Entiteiten zijn definieerbare dingen of concepten die door zoekmachines worden herkend en begrepen. Dit zijn bijvoorbeeld personen, plaatsen, objecten, merken, ideeën of zelfs concepten zoals […]

Conversie optimalisatie is de sleutel tot meer omzet

Binnen het veld van digitale marketing is Conversie Ratio Optimalisatie (CRO) onmisbaar. Dit staat voor de kunst van het behalen van betere resultaten uit hetzelfde […]

Zo zet je met “Slice & Dice” een slimme en efficiënte contentstrategie neer

Hey, ik ben Sjors Goemans, de drijvende kracht achter Ranking Masters. In deze blog over het “slicen & dicen” van content beginnen we in de […]

Ranking Factors 2024 volgens Semrush

Het bedrijf achter de populaire SEO-tool Semrush heeft onlangs een 99-pagina’s tellende studie uitgebracht over de Ranking Factors in 2024. Dit document biedt inzichten die […]

De gevolgen van het verdwijnen van third-party cookies op het digitale landschap

Google Chrome heeft, net als andere browsers zoals Safari en Firefox, aangekondigd om het gebruik van third-party cookies te beëindigen. Google heeft dit op de […]

Ontdek wat Gemini ons leert over de toekomst van AI in Google Search

Terwijl de eerste grote stofwolken na de release van ChatGPT en Gemini (het voormalig Google Bard) neerdalen, ontvouwt zich een verrassende waarheid: Google Search, oftewel […]

Van E-A-T naar E-E-A-T: wat is er veranderd?

Nog niet zo lang geleden heb ik de vraag beantwoord: ”Wat is Google E-E-A-T en waarom is het zo belangrijk voor je website?”. In dit […]

Google Shopping feed optimaliseren? Wij helpen je!

Google Shopping wordt gezien als de drukbezochtste online etalage ter wereld. Elke dag passeren vele geïnteresseerden jouw online etalage, maar hoe trek je deze potentiële […]

Benieuwd naar jouw kansen?

Méér online omzet is "just around the corner"... Daag jij ons uit?

Ontvang jouw gratis online marketing analyse