Al 7 jaar ervaring

Iris van der Meij.

Marketing Strategist

Over Iris

Als Search-professional bij Ranking Masters combineer ik mijn passie voor strategie en online groei om de beste resultaten voor mijn klanten te behalen.

Met ruim vijf jaar ervaring aan bureauzijde, waar ik voor verschillende A-klanten heb gewerkt, heb ik qua kennis en ervaring een solide fundament opgebouwd in de wereld van Search. Mijn nieuwsgierige karakter drijft me om voortdurend op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen en trends in de wereld van de Search Engines.

Deze trends en ontwikkelingen vertaal ik vervolgens naar de best mogelijke strategieën voor onze klanten bij Ranking Masters. Ik beschouw het search-kanaal als een essentiële fundering voor een optimale marketingstrategie. Bij het opstellen van een groeistrategie focus ik mij niet alleen op de search engines, maar kijk ik ook naar alternatieve online groeikansen in de online marketingmix.

Een quote die me altijd heeft geïnspireerd, komt van mijn jeugdheldin Pippi Langkous:

“Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.”

Zo daag ik mezelf uit om uit mijn comfortzone te treden en nieuwe uitdagingen aan te gaan.

Dit principe pas ik niet alleen toe in mijn persoonlijke leven (waar ik vaak op zoek ben naar nieuwe hobby’s en ervaringen) maar ook zeker binnen het zakelijke spectrum. De wereld van Google en Search verandert namelijk continu. Door buiten de ‘comfortzone‘ te treden, kan ik samen met mijn klanten en onze Ranking Masters online grenzen verleggen en resultaten behalen voor online groei en ontwikkeling.

 

Sjors Goemans

Sjors Goemans is één van de meest ervaren SEO specialisten in de Benelux. Sinds 2010 kun je hem wakker maken voor de meest uitdagende SEO vraagstukken. Inmiddels helpt hij samen met zijn 15-koppige team van SEO specialisten online gefocuste ondernemingen om hun marktaandeel te vergroten via de organische Google zoekmachine resultaten.

Patrick-Kant
Patrick-Kant

Over Iris

Als Search-professional bij Ranking Masters combineer ik mijn passie voor strategie en online groei om de beste resultaten voor mijn klanten te behalen.

Met ruim vijf jaar ervaring aan bureauzijde, waar ik voor verschillende A-klanten heb gewerkt, heb ik qua kennis en ervaring een solide fundament opgebouwd in de wereld van Search. Mijn nieuwsgierige karakter drijft me om voortdurend op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen en trends in de wereld van de Search Engines.

Deze trends en ontwikkelingen vertaal ik vervolgens naar de best mogelijke strategieën voor onze klanten bij Ranking Masters. Ik beschouw het search-kanaal als een essentiële fundering voor een optimale marketingstrategie. Bij het opstellen van een groeistrategie focus ik mij niet alleen op de search engines, maar kijk ik ook naar alternatieve online groeikansen in de online marketingmix.

Een quote die me altijd heeft geïnspireerd, komt van mijn jeugdheldin Pippi Langkous:

“Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.”

Zo daag ik mezelf uit om uit mijn comfortzone te treden en nieuwe uitdagingen aan te gaan.

Dit principe pas ik niet alleen toe in mijn persoonlijke leven (waar ik vaak op zoek ben naar nieuwe hobby’s en ervaringen) maar ook zeker binnen het zakelijke spectrum. De wereld van Google en Search verandert namelijk continu. Door buiten de ‘comfortzone‘ te treden, kan ik samen met mijn klanten en onze Ranking Masters online grenzen verleggen en resultaten behalen voor online groei en ontwikkeling.

 

Sjors Goemans

Sjors Goemans is één van de meest ervaren SEO specialisten in de Benelux. Sinds 2010 kun je hem wakker maken voor de meest uitdagende SEO vraagstukken. Inmiddels helpt hij samen met zijn 15-koppige team van SEO specialisten online gefocuste ondernemingen om hun marktaandeel te vergroten via de organische Google zoekmachine resultaten.

750+

Blije klanten.

9

SEO experts.

2.500

#1 Google posities.

Maak ook kennis met...

Benieuwd naar onze case studies?

Méér online omzet is "just around the corner"... Daag jij ons uit?

Ontvang jouw gratis online marketing analyse