Blog
De psychologie van conversie: wat klanten drijft tot aankoop
Het begrijpen van klantgedrag is essentieel voor het optimaliseren van conversiepercentages. Door inzicht in psychologische triggers kun je het verschil maken tussen een bezoeker die […]
33x insider weetjes van een SEO-Expert met 14 jaar ervaring
Mijn naam is Sjors – oprichter van Ranking Masters en iemand die ooit vanuit nieuwsgierigheid en fascinatie met SEO en linkbuilding begon. Waarom? Omdat ik […]
Data-driven marketing voor meer effectieve betere Google search strategieën
Haal jij alles uit je marketingkanalen? Of is er nog ruimte voor verbetering? Door data-analyse effectief in te zetten, kun je een gamechanger in handen […]
Hoger ranken in Google met de focus op UX en conversie optimalisatie: een holistische aanpak.
SEO is gelukkig al een tijdje het ‘keyword-research’ stadium voorbij geëvolueerd. De sleutel tot succes voor de search kanalen ligt in het optimaliseren van de […]
Entiteiten: de bouwstenen van SEO succes en online zichtbaarheid
Entiteiten zijn definieerbare dingen of concepten die door zoekmachines worden herkend en begrepen. Dit zijn bijvoorbeeld personen, plaatsen, objecten, merken, ideeën of zelfs concepten zoals […]
Conversie optimalisatie is de sleutel tot meer omzet
Binnen het veld van digitale marketing is Conversie Ratio Optimalisatie (CRO) onmisbaar. Dit staat voor de kunst van het behalen van betere resultaten uit hetzelfde […]
Zo zet je met “Slice & Dice” een slimme en efficiënte contentstrategie neer
Hey, ik ben Sjors Goemans, de drijvende kracht achter Ranking Masters. In deze blog over het “slicen & dicen” van content beginnen we in de […]
Ranking Factoren 2024 volgens Semrush
Het bedrijf achter de populaire SEO-tool Semrush heeft onlangs een 99-pagina’s tellende studie uitgebracht over de Ranking Factoren in 2024. Dit document biedt inzichten die […]