Al 7 jaar ervaring

Blog

Google Bard in Nederland: Een Gamechanger voor Marketeers?

Nu de meeste stof weer is neergedaald sinds de introductie van AI taalmodel of conversatie-AI ChatGPT, is sinds 1 september 2023 nu ook Google Bard […]

De Impact van een Goede Meta Beschrijving op SEO en Conversie

Stel je voor: je hebt zojuist een zoekopdracht gegeven aan Google. Nu kijk je naar het resultaat op de Search Engine Result Page (SERP), de […]

Wat is Google EEAT en waarom is het zo belangrijk voor je website?

Iemand die SEO wil leren adviseer ik om eerst eens de ‘Google Search Guidelines’ te lezen. Hierin staat namelijk precies beschreven welke criteria de Google […]

De belangrijkste SEO ranking factoren om op te focussen in 2023

Volgens Google zijn er meer dan 200 factoren die van invloed zijn op de rankings van je website. Dat is nogal wat. Én, als je […]

Nofollow: Wat is het en hoe werkt het?

Bij Ranking Masters krijgen we vaak de vraag wat nofollow backlinks zijn en waarom ze niet meewegen bij linkbuilding en SEO. In dit artikel zullen […]

Wat is de invloed van de Google Helpful Content update op SEO?

Zoals je wellicht weet, is Google voortdurend bezig met het aanpassen en verbeteren van haar zoekalgoritme. Met als doel, de best mogelijke zoekresultaten aan gebruikers […]

Pillar Content: Wat is het en hoe werkt het?

Bij SEO bureau Ranking Masters speelt Pillar Content een belangrijke rol. Pillar content, ook wel Cornerstone Content genoemd, is een cruciaal element binnen iedere hedendaagse […]

Google Panda Update

De Google Panda update is een Google algoritme update die voor het eerst werd uitgebracht in februari 2011. Het doel van deze update was om […]

Benieuwd naar jouw kansen?

Background clouds
Het Ranking Masters team
Bottom curve

Méér online omzet is
"just around the corner"... Daag jij ons uit?

Ontvang gratis marketing analyse Arrow icon