Blog
Betekent ChatGPT het einde van Google!?
Komt er een einde aan het Google Search tijdperk door de komst van ChatGPT? Is het nog wel nodig om door tien verschillende zoekresultaten te […]
Hoe je conversie optimalisatie en SEO kunt integreren
Zoekmachine Optimalisatie (SEO) is het verbeteren van de rankings van een website in Google. Hoe hoger de ranking, hoe groter de kans dat mensen de […]
Manieren waarop goede UX invloed heeft op SEO
Bij UX design gaat het om het creëren van gebruikersvriendelijke ervaringen. Het gaat erom de behoeften en wensen van gebruikers te begrijpen en dan producten […]
4 vaak voorkomende technische problemen die je SEO resultaten schaden
Technische SEO houdt verband met de optimalisatie achter de schermen van een website om de zichtbaarheid ervan in zoekmachines te verbeteren. Hoewel er veel verschillende […]
De verschillen tussen Domain Rating en Domain Authority
Domain Rating en Domain Authority zijn twee factoren die gebruikt worden om de sterkte van het SEO profiel van een website aan te geven. Elke […]
Hoe schrijf je kwalitatieve SEO content?
Als het gaat om hoger ranken in Google, werken kwalitatief hoogwaardige content en SEO hand in hand. Het proces van plannen, ontwikkelen en optimaliseren van […]
Tips om Google E-A-T te verbeteren
Als bedrijfseigenaar kan het idee van zoekmachine optimalisatie (SEO) zelf uitvoeren lastig zijn. Waar begin je? Waar houd je rekening mee? Wat moet je absoluut […]
Tips voor het gebruik van Google Tag Manager om SEO resultaten te verbeteren
Google Tag Manager, ook wel bekend als GTM, is een door Google ontwikkelde tool die specialisten in zoekmachine optimalisatie (SEO) veel meer inzicht geeft in […]