Al 7 jaar ervaring



Ik hoop dat je deze blog met plezier leest.

Als je wilt dat mijn team je marketing voor je doet, klik dan hier

Call to action (CTA)

Een call to action of cta is een stukje tekst, een knop, een pop-up of een andere toevoeging aan je website waarmee je bezoekers aanmaant tot actie.

Veel teksten op het internet bevatten aan het einde een call to action, waarin je gevraagd wordt contact op te nemen of je te registreren.

Bekende calls to action zijn ‘koop’, ‘registreer je hier’, ‘bel ons’, ‘schrijf ons’ enzovoorts.

Hiermee geef je de bezoeker de kans om snel te reageren en maak je je website gebruiksvriendelijker. Tegelijkertijd vertel je ze over de verschillende manieren waarop er contact met je opgenomen kan worden.

Een call to action onderaan je pagina’s of teksten is goed voor je zoekmachine optimalisatie.

Het verlengt de tijd die de bezoekers spenderen op je website, omdat je ze direct vertelt wat hun mogelijkheden zijn. Tegelijkertijd gaan je bounce rates dan naar beneden.

Kom direct in contact met één van onze SEO specialisten door ons contactformulier in te vullen.



Sjors Goemans

Sjors Goemans is één van de meest ervaren SEM specialisten in de Benelux. Al sinds 2010 kun je hem 's nachts wakker maken voor de meest uitdagende SEM vraagstukken. Inmiddels helpt hij samen met zijn bijna 25-koppige team van SEM specialisten diverse klanten en merken om hun online marktaandeel te vergroten.

Gratis Analyse Aanvragen!

First header

Kom erachter hoe Ranking Masters enorme hoeveelheden verkeer naar jouw website kan krijgen...

  • Linkbuilding – wij realiseren relevante backlinks om jouw website te laten uitgroeien tot een autoriteit.
  • Content – wij schrijven de ultieme content die wordt gedeeld, links krijgt en verkeer aantrekt.
  • Techniek – onze specialisten weten exact hoe ze jouw website moeten optimaliseren voor de Google zoekmachine.

 

Gratis SEO Analyse Aanvragen



    Sluiten

    Méér online omzet is "just around the corner"... Daag jij ons uit?

    Ontvang jouw gratis online marketing analyse