Al 7 jaar ervaring

Robin Kooij.

Digital Growth Manager

Over Robin

Sinds 2010 ben ik fulltime bezig met SEO. Eerst met een eigen website en daarna deed ik SEO voor klanten. In deze tijd heb ik ervaring opgedaan in het managen en verbinden van agencies, klantteams, freelancers en in-house specialisten voor allerlei opdrachtgevers en projecten.

De diversiteit aan projecten heeft mij ervaring gebracht in alle online marketing disciplines. Focus lag daarbij op SEO, vaak aangevuld door CRO, Paid Search, Paid Social en emailmarketing. Door deze brede ervaring begrijp ik goed hoe online marketing kanalen samenwerken en wat de plaats van SEO in deze mix is.

Wat ik het mooiste vind aan SEO project management is de directe impact die ik op een project heb. Zo werk ik graag in samenspel met mijn klant zodat beide partijen met trots de resultaten van onze samenwerking kunnen bekijken. Daarnaast geeft SEO mij diepte die andere kanalen niet bieden. Mijn SEO kennis verrijken door alle SEO rabbit holes te volgen die ik maar kan vinden zorgt ervoor dat de passie en liefde voor dit kanaal nog steeds elke dag groeit. 

De belangrijkste vraag die ik mezelf altijd stel waarmee ik altijd tot het juiste antwoord kom: “Wat zou ik doen als dit mijn eigen project was?” Door deze vraag te stellen omzeil ik vaste patronen en kom ik makkelijker tot een goede strategie.

In mijn vrije tijd ga ik graag hardlopen in de natuur. Zo connect ik met de natuur en verleg ik tegelijkertijd mijn fysieke en mentale grenzen. Een mooiere combinatie bestaat niet als je het mij vraagt!

“It always seems impossible until it’s done.”

– Nelson Mandela

Patrick-Kant
Patrick-Kant

Over Robin

Sinds 2010 ben ik fulltime bezig met SEO. Eerst met een eigen website en daarna deed ik SEO voor klanten. In deze tijd heb ik ervaring opgedaan in het managen en verbinden van agencies, klantteams, freelancers en in-house specialisten voor allerlei opdrachtgevers en projecten.

De diversiteit aan projecten heeft mij ervaring gebracht in alle online marketing disciplines. Focus lag daarbij op SEO, vaak aangevuld door CRO, Paid Search, Paid Social en emailmarketing. Door deze brede ervaring begrijp ik goed hoe online marketing kanalen samenwerken en wat de plaats van SEO in deze mix is.

Wat ik het mooiste vind aan SEO project management is de directe impact die ik op een project heb. Zo werk ik graag in samenspel met mijn klant zodat beide partijen met trots de resultaten van onze samenwerking kunnen bekijken. Daarnaast geeft SEO mij diepte die andere kanalen niet bieden. Mijn SEO kennis verrijken door alle SEO rabbit holes te volgen die ik maar kan vinden zorgt ervoor dat de passie en liefde voor dit kanaal nog steeds elke dag groeit. 

De belangrijkste vraag die ik mezelf altijd stel waarmee ik altijd tot het juiste antwoord kom: “Wat zou ik doen als dit mijn eigen project was?” Door deze vraag te stellen omzeil ik vaste patronen en kom ik makkelijker tot een goede strategie.

In mijn vrije tijd ga ik graag hardlopen in de natuur. Zo connect ik met de natuur en verleg ik tegelijkertijd mijn fysieke en mentale grenzen. Een mooiere combinatie bestaat niet als je het mij vraagt!

“It always seems impossible until it’s done.”

– Nelson Mandela

750+

Blije klanten.

9

SEO experts.

2.500

#1 Google posities.

Maak ook kennis met...

Benieuwd naar onze case studies?

Méér online omzet is "just around the corner"... Daag jij ons uit?

Ontvang jouw gratis online marketing analyse