Blog
De psychologie achter effectieve call-to-actions
De call-to-action (CTA) lijkt een klein onderdeel van een webpagina, maar is voor conversie vaak doorslaggevend. Voor organisaties die online willen groeien, vormt de CTA […]
De impact van landingspagina optimalisatie op jouw SEA campagnes.
Je zet een Google Ads-campagne op, kiest de juiste zoekwoorden en ziet het verkeer binnenstromen. Maar levert het ook daadwerkelijk klanten op? Of merk je […]
Emotionele UX: Hoe gevoelens de gebruikerservaring sturen
Wat maakt dat sommige websites intuïtief en prettig aanvoelen, terwijl andere direct afstoten? Waarom blijven mensen langer op bepaalde apps hangen zonder er bewust bij […]
Minimalisme vs. Maximalisme in UX Design: Welke aanpak werkt?
UX staat voor User Experience. UX design draait om het creëren van de beste gebruikerservaring. Het bepaalt hoe een website of app voelt, functioneert en […]
Haal het maximale uit Google Ads met een betere kwaliteitsscore
Google Ads is een van de meest effectieve manieren om direct zichtbaar te zijn in de zoekresultaten. Je kent vast de gesponsorde resultaten die bovenaan […]
Hoe werkt Google Ads en waarom is het relevant?
In een wereld waarin bijna alles online gebeurt, is zichtbaar zijn op het juiste moment van cruciaal belang. Stel je voor dat iemand op Google […]
UX Design trends 2025
De mogelijkheden online blijven zich ook in 2025 verder ontwikkelen. We zien allemaal de ontwikkelingen van A.I., die nog maar in de kinderschoenen staan. Maar […]
Zo schrijf je ads die converteren
Waarom behalen sommige advertenties verbluffende resultaten, terwijl andere volledig worden genegeerd? Het geheim zit natuurlijk in de kunst van het creëren van de advertentie. Een […]