Blog
Meten van SEO-succes in een volle SERP
De resultatenpagina van Google (SERP) zien we steeds meer gedomineerd worden door verschillende vormen van resultaten. Van Featured Snippets en Knowledge Panels tot People Also […]
Prompt Engineering – hoe zet je AI in voor écht goede Google Ads?
Adverteren met Google Ads is een effectieve manier om bovenaan de zoekresultatenpagina (SERP) te staan. Met Search Engine Advertising (SEA) betaal je voor online zichtbaarheid, […]
De impact van AI en machine learning op SEO en CRO
Artificial Intelligence (AI) en Machine Learning bieden ongekende mogelijkheden om zoekmachineoptimalisatie (SEO) en conversieoptimalisatie (CRO) te verbeteren. Denk hierbij aan geautomatiseerde content creatie en voorspellende […]
De psychologie van conversie: wat klanten drijft tot aankoop
Het begrijpen van klantgedrag is essentieel voor het optimaliseren van conversiepercentages. Door inzicht in psychologische triggers kun je het verschil maken tussen een bezoeker die […]
33x insider weetjes van een SEO-Expert met 14 jaar ervaring
Mijn naam is Sjors – oprichter van Ranking Masters en iemand die ooit vanuit nieuwsgierigheid en fascinatie met SEO en linkbuilding begon. Waarom? Omdat ik […]
Data-driven marketing voor meer effectieve betere Google search strategieën
Haal jij alles uit je marketingkanalen? Of is er nog ruimte voor verbetering? Door data-analyse effectief in te zetten, kun je een gamechanger in handen […]
Hoger ranken in Google met de focus op UX en conversie optimalisatie: een holistische aanpak.
SEO is gelukkig al een tijdje het ‘keyword-research’ stadium voorbij geëvolueerd. De sleutel tot succes voor de search kanalen ligt in het optimaliseren van de […]
Entiteiten: de bouwstenen van SEO succes en online zichtbaarheid
Entiteiten zijn definieerbare dingen of concepten die door zoekmachines worden herkend en begrepen. Dit zijn bijvoorbeeld personen, plaatsen, objecten, merken, ideeën of zelfs concepten zoals […]