Al 7 jaar ervaring

Blog

De Impact van een Goede Meta Beschrijving op SEO en Conversie

Stel je voor: je hebt zojuist een zoekopdracht gegeven aan Google. Nu kijk je naar het resultaat op de Search Engine Result Page (SERP), de […]

Wat is Google EEAT en waarom is het zo belangrijk voor je website?

Iemand die SEO wil leren adviseer ik om eerst eens de ‘Google Search Guidelines’ te lezen. Hierin staat namelijk precies beschreven welke criteria Google hanteert […]

De belangrijkste SEO ranking factoren om op te focussen in 2023

Volgens Google zijn er meer dan 200 factoren die van invloed zijn op de rankings van je website. Dat is nogal wat. Én, als je […]

Zoekintentie: Wat is het? Hoe werkt het? En welke zijn er?

De zoekintentie van de gebruiker is een cruciaal onderdeel van zoekmachine optimalisatie (SEO) en het begrijpen van deze intentie is de sleutel tot het leveren […]

Nofollow: Wat is het en hoe werkt het?

Bij Ranking Masters krijgen we vaak de vraag wat nofollow backlinks zijn en waarom ze niet meewegen bij linkbuilding en SEO. In dit artikel zullen […]

Wat is de invloed van de Google Helpful Content update op SEO?

Zoals je wellicht weet, is Google voortdurend bezig met het aanpassen en verbeteren van haar zoekalgoritme. Met als doel, de best mogelijke zoekresultaten aan gebruikers […]

Pillar Content: Wat is het en hoe werkt het?

Bij SEO bureau Ranking Masters kent pillar content een belangrijke rol. Pillar content, ook wel Cornerstone content genoemd, is een cruciaal element van iederee moderne […]

Google Panda Update

De Google Panda update is een Google algoritme update die voor het eerst werd uitgebracht in februari 2011. Het doel van deze update was om […]

Benieuwd naar jouw kansen?

Méér online omzet is "just around the corner"... Daag jij ons uit?

Ontvang jouw gratis online marketing analyse