fbpx

Adwords remarketing wat is het en hoe werkt het?

Remarketing is een marketing techniek waarmee je voorgaande bezoekers en geïnteresseerden die zonder aankoop te doen je website hebben verlaten alsnog over de streep trekt. Het is enkel een online marketing techniek. Stel, je hebt een offline winkel.

Dan zie je van achter de toonbank waarschijnlijk maar al te vaak consumenten die binnenkomen, die enkele producten bekijken en die weer verder gaan zonder wat te kopen.

Bij fysieke winkels verdwijnen deze mensen dan uit je zakelijke leven en kun je alleen maar hopen dat ze terugkomen om alsnog een aankoop te doen.

Door online remarketing toe te passen hoef je hier voor je webwinkel niet meer op te hopen, want je gaat er zelf actief achteraan. Je benadert de bezoeker op een later tijdstip nogmaals om ze te herinneren aan het feit dat je er nog bent en dat jouw aanbieding nog steeds staat.

Lees hier in ✅ 6 minuten ✅over wat remarketing is, hoe je dit kunt doen via Google Ads en hoe dat precies in zijn werk gaat.

Remarketing en retargeting, wat is het precies?

Remarketing en retargeting, wat is het precies 1.jpg

Remarketing en retargeting omschrijven dezelfde technieken. Je benadert voorgaande bezoekers van jouw website door ze doelgerichte advertenties te laten zien.

Voor de meeste websites geldt dat niet meer dan 2 procent van alle eerste bezoekers direct een conversie worden.

Dat betekent dat 98 procent van de bezoekers dus interesse toont, maar toch verder kijkt.

Er zijn verschillende redenen te bedenken waarom dat is, maar feit is dat het eerste bezoek geen conversie heeft opgeleverd.

Remarketing is een techniek waarmee je deze mensen alsnog benadert. Je bent zelf ongetwijfeld ook wel eens voor remarketing gebruikt.

Heb je in je pauze een tijdje gezocht naar een geschikt hotel voor je vakantie, dan merk je direct daarna dat de advertenties die je te zien krijgt bijna allemaal voor hotels en vakanties zijn.

En dan ook nog in de plaats of het land waarnaar je op zoek bent geweest. Remarketing kan dus bijzonder doelgericht werken.

Hoe werkt remarketing?

Hoe werkt remarketing

Ben je in remarketing geïnteresseerd, dan plaats je een remarketing tag in de codering van alle pagina’s van je website.

Er wordt dan een cookie gebruikt om de bezoekers van je website die opnieuw benaderd moeten worden in een remarketing lijst te zetten.

Met die lijst weet je provider exact aan wie welke internet gebruikers advertenties moeten worden getoond.

De meest gebruikte manier van remarketing gaat via Google Ads. Voorheen was dit Google Adwords. Jouw advertentie wordt dan getoond in het Google Display Netwerk (GDN) en niet boven de zoekmachine resultaten.

Het GDN bevat meer dan 2 miljoen aan Google gerelateerde websites en honderd duizenden apps. Gebruik Google Ads voor jouw remarketing campagne en je profiteert van het enorme netwerk dat Google over de jaren heeft opgebouwd.

Remarketing in het kort samengevat

Remarketing in het kort samengevat

In het kort kunnen we dus zeggen dat remarketing het volgende doet: er komt een bezoeker op jouw website, deze kijkt tussen je producten of diensten, maar verlaat zonder een aankoop te doen.

Omdat je een tag op je pagina hebt toegevoegd wordt deze bezoeker een target en krijgt deze automatisch jouw advertenties te zien op andere website. Hij of zij wordt herinnerd aan je bedrijf, klikt op de advertentie en gaat alsnog over tot de aankoop. Tenminste, in een ideale situatie.

De voordelen van remarketing

De voordelen van remarketing

Als remarketing op een goede manier wordt toegepast, dan heeft het een groot aantal voordelen. Ranking Masters helpt je bij het opzetten van een goede remarketing campagne.

Via de SEO Surfer Tool analyseren we je concurrentie, bekijken we je huidige positie op de markt en vinden we de beste methoden om jouw advertentiecampagne een succes te maken.

We passen de codering van je website aan, gaan met Google Ads aan de slag en geven jou de beste remarketing start. Vanaf dat moment merk je de volgende voordelen.

Voordeel 1: remarketing is doelgericht

Met remarketing bereik je een publiek waarvan je weet dat ze al eens interesse hebben getoond in wat je verkoopt.

Je legt je advertentie dus niet zomaar bij iemand van je doelgroep neer, maar je plaatst deze intentioneel en doelgericht. Je kunt door middel van remarketing zelfs accessoires aanbieden voor de iPhone 7 die één van je klanten recentelijk bij je heeft aangeschaft. Remarketing is dus doelgericht en bijzonder precies.

Voordeel 2: je advertentie wordt herkend

Als de personen die je target voor remarketing jouw advertentie zien, dan weten ze al wie je bent. Ze hebben immers al op je website rondgekeken en je producten of diensten doorgebladerd.

Deze herkenning zorgt ervoor dat iemand eerder op je advertentie zal klikken dan wanneer je bedrijf nog onbekend voor hen is.

Voordeel 3: de kans op een conversie is groter

de kans op een conversie is groter

Door de bovenstaande voordelen is de kans op een conversie met remarketing is dan ook groter.

Herkenning, eerdere interesse en het aanbieden van specifieke producten maken het een persoonlijke manier van reclame maken.

Door iemand die een iPhone gekocht heeft iPhone accessoires aan te bieden en geen auto maakt onderscheidt remarketing zich duidelijk van offline marketing.

Voordeel 4: je doelgroep wordt duidelijk gespecificeerd

Een laatste voordeel van remarketing is dat je je doelgroep beter leert kennen.

Je leert over het surfgedrag van de bezoekers op je website en kunt dat gebruiken bij toekomstige marketing campagnes.

Hoe beter je je doelgroep kent, hoe beter al je marketingstrategieën worden en hoe meer je je kunt richten op de groep mensen die jou de meeste conversies opleveren.

De nadelen van remarketing

De nadelen van remarketing

Natuurlijk zijn er ook een aantal nadelen aan remarketing verbonden. Bij Ranking Masters weten we exact hoe je deze nadelen omzeilt.

Ook al is remarketing doeltreffend en heeft het een hoog slagingspercentage, het kan ook averechts werken.

Nadeel 1: remarketing wordt vaak irritant gevonden

Als remarketing niet op een subtiele manier wordt uitgevoerd, dan zijn er veel internet gebruikers die het een bijzonder irritante manier van benaderen vinden.

Zij krijgen het gevoel dat hun persoonlijke internetgedrag niet anoniem is en dat het gebruikt wordt om klanten mee te winnen.

Deze beide uitspraken zijn natuurlijk waar, maar daar wordt men niet graag aan herinnerd.

Remarketing moet dus op een subtiele en minder duidelijke manier worden uitgevoerd om geen argwaan op te wekken bij je targets.

Nadeel 2: remarketing is duurder

remarketing is duurder

Bij Google Ads en bij remarketing campagnes betaal je door middel van een Cost per Click (CPC). Dat betekent dat je Google betaalt elke keer als er iemand op je advertentie klikt en naar je website wordt geleid.

De hoogte hiervan bepaal je zelf en voornamelijk afhankelijk van de hoeveelheid concurrentie voor een advertentieplaats. Omdat de kans op een conversie groter is, zijn de CPC ook hoger. Doe je je remarketing goed, dan levert het je ook meer op, maar doe je het verkeerd, dan kan het dus tot grote verliezen leiden.

Nadeel 3: cookies kunnen worden verwijderd

Internet gebruikers hebben de mogelijkheid om zelf hun cookies te verwijderen. En de meeste doen dat dan ook regelmatig een keer.

Had je een target te pakken, dan ben je die daarna net zo goed weer kwijt. Je groep met targets is dynamisch en zal dan dus ook niet altijd hetzelfde aantal mensen bevatten.

Nadeel 4: minimaal 500 prospects

minimaal 500 prospects

Met een prospect wordt door Google een potentiële klant genoemd. Dit zijn de bezoekers die je zou willen aanspreken met je remarketing campagne.

Je kunt via Google Ads geen remarketing campagne starten als je minder dan 500 prospects hebt gegenereerd.

Dat betekent dat je dus minimaal al 500 bezoekers op je website moet hebben gehad. Begin je net, dan is remarketing voor jou nog niet mogelijk.

Het grootste voordeel: doelgericht reclame maken

doelgericht reclame maken

Volgens ons zijn al deze nadelen te omzeilen. En het grootste voordeel van remarketing is dat je doelgericht reclame maakt.

Je benadert een groep mensen waarvan je weet dat er een interesse is in je dienst of product.

Dat houdt weer in dat de kans op een conversie groter is en dat dus de kans op meer omzet ook stijgt. Er zijn drie manieren waarop je doelgericht kunt adverteren en deze worden bepaald door het gedrag van je doelgroep:

  • Bekeken producten: je vertoont je advertenties naar aanleiding van de specifieke producten die die persoon bij jou bekeken heeft. Veel mensen bekijken eerst welke opties ze hebben voordat ze een aankoop doen. Door jouw product blijvend zichtbaar te maken, zorg je ervoor dat de internet gebruiker deze optie niet zal vergeten.
  • Niet afgerekend: het gebeurt ook regelmatig dat bezoekers op je website producten in de winkelwagen plaatsen en deze vervolgens niet afrekenen. Soms is een simpele onderbreking daarvoor de reden, dus een telefoontje, iemand aan de deur of een fluitende waterketel. Door je op deze groep mensen te richten, geef je ze een seintje en laat je ze alsnog hun winkelwagentje afrekenen.
  • Al wat gekocht: een derde en laatste grote groep zijn je klanten die al wat gekocht hebben. Dit is de bezoeker die de iPhone 7 bij jou heeft aangeschaft en die je vervolgens benadert met handige accessoires exact voor dat type telefoon.

Op welke manieren kun je remarketing opzetten via Google Ads?

Google Ads

Google Ads biedt je verschillende kanalen aan waarop je remarketing toepast. De keuze hier is erg belangrijk voor het succes van je campagne.

Kies daarom het kanaal dat jouw prospects het meeste aanspreekt en dat voor jou de beste resultaten zal opleveren. Hier geven we je enkele voorbeelden van de mogelijkheden die je hebt via Google Ads.

Adverteren via het Google Display Netwerk

Google Display Netwerk

Verreweg de meeste remarketing wordt gedaan via het Google Display Netwerk. Je advertenties worden dan bijvoorbeeld onder YouTube video’s geplaatst, komen tevoorschijn bij apps en op de 2 miljoen + andere websites gerelateerd aan Google.

De enige Google-gerelateerde plek waar ze dan niet komen te staan is bij de zoekresultaten, oftewel het Google Zoeknetwerk.

Je krijgt op verschillende manieren de mogelijkheid via het GDN te adverteren.

Zo kun je gebruik maken van tekstadvertenties en van beeldadvertenties. In sommige gevallen zijn tekstadvertenties beter, maar in de meeste gevallen raadt Ranking Masters beeldadvertenties aan.

Je kunt de bezoeker dan op een visuele manier, met beeld en geluid, uitleggen wat jouw verhaal is. Dat werkt aanzienlijk overtuigender dan een simpele tekst.

Remarketing op het Google Zoeknetwerk

Uiteraard stelt Google haar Zoeknetwerk ook beschikbaar voor remarketing. Daar hebben ze de functie ‘Remarketinglijsten voor Zoekadvertenties’ (RLSA) voor ontwikkeld.

Je benadert ook hier voormalige bezoekers van je website, maar dit keer met een tekstadvertentie die bij de zoekmachine resultaten wordt geplaatst.

De advertentie wordt dan alleen getoond als jouw target een bepaalde zoekopdracht in Google uitvoert en niet als deze simpelweg aan het browsen is.

Bij deze optie heb je een groot gedeelte van je remarketing campagne zelf in de hand. Ranking Masters schiet je hierbij graag tot hulp.

We bepalen samen hoeveel je wilt bieden voor de advertenties en we voegen handmatig RSA-lijsten toe aan je campagne van bezoekers die je wilt bereiken.

Eventueel koppelen we aan jouw specifieke lijst dan een hoger bod, omdat jij bijvoorbeeld weet dat de kans op conversies binnen die lijst groot is.

Dynamische remarketing met Google Ads

Dynamische remarketing met Google Ads

Een laatste manier om remarketing van Google Ads te gebruiken is door dynamische remarketing toe te passen.

Je laat je targets dan niet een generieke advertentie zien, maar je gaat dieper in op wat ze exact op jouw website hebben gedaan en bekeken. De dynamische remarketing advertentie laat namelijk de exacte diensten of producten zien waar jouw target interesse in heeft getoond.

Een goed voorbeeld van dynamische remarketing is als je je targets een advertentie toont van een kledingmerk waarin ze interesse hebben getoond op je website. Deze vorm van remarketing is dus nog veel specifieker en wordt ingezet op product- of dienstniveau.

Een ander goed voorbeeld van dynamische remarketing is het benaderen van verlaten winkelmandjes.

Betalen voor remarketing met Google Ads

Betalen voor remarketing met Google Ads

Voor remarketing wordt meestal een Cost per Click (CPC) gevraagd. Je geeft dan zelf aan hoeveel je Google wilt betalen per bezoeker die ze naar je website leiden.

Het idee hier achter is dat je prospects jouw merk al kennen en als ze niet verder met je willen, zullen ze je advertentie ook niet aanraken.

Jij vertelt aan Google hoeveel je per klik wilt uitgeven of je vertelt ze wat je maandelijkse maximale uitgaven zijn.

Vervolgens brengt Google jou dat bedrag in rekening, elke keer dat een target besluit van jouw remarketing optie gebruik te maken.

CPC werkt als een soort veiling. De advertentieplaats die aangeboden wordt gaat dan naar de adverteerder die volgens de Google-regels het hoogste scoort.

Ze kijken dan naar het CPC bedrag dat je hebt ingesteld, maar ook naar je kwaliteitsscore, naar de hoeveelheid concurrentie en naar de relevantie van je advertentie. Het is dus belangrijk om je CPC goed in te stellen.

Te laag en je advertentie wordt niet getoond en te hoog en je verliest geld.

Hoe bepaal je je CPC?

Betalen voor remarketing met Google Ads

Zoals al even aangegeven zijn er een aantal factoren die bepalen hoe hoog jij je CPC moet inzetten:

  • Concurrentie: voordat iemand een product aanschaft bekijken ze vaak de voorraad en prijzen bij verscheidene winkels en websites. Jij bent dus hoogstwaarschijnlijk niet de enige partij die een persoon als target wil gebruiken. Hoe meer concurrentie je krijgt, hoe belangrijker de CPC wordt.
  • Kwaliteitsscore: je krijgt van Google ook een kwaliteitsscore en deze wordt beter naarmate je langer adverteert in Google Ads. Hoe succesvoller je campagnes, hoe meer Google je ziet als een betrouwbare partner en hoe sneller ze je overwegen voor een bepaalde positie.
  • Doorklikratio: als Google ziet dat veel internet gebruikers klikken op jouw advertenties, dan zien ze dit als positief. Het betekent immers dat jij veel aandacht trekt en dus dat jouw advertenties kwalitatief zijn en relevantie hebben. Hoe beter je doorklikratio, hoe sneller Google je in overweging neemt voor een bepaalde advertentieplaats.
  • Positie: een laatste factor die je in overweging neemt als je een CPC instelt is welke plaats je wilt bereiken tussen de advertenties. Deze factor is eigenlijk alleen relevant als je in het Google Zoeknetwerk gaat adverteren. Er zijn dan meestal een x aantal advertentieplaatsen. Wil je op de eerste plek eindigen, dan is een hogere CPC nodig om dat te bereiken.

Zet aan het begin hoger in

Aan de bovenstaande factoren zie je ook dat de PCP grotendeels afhankelijk is van jouw reputatie bij Google Ads.

Als beginner zal je dus ook meer geld moeten inzetten, omdat je voornamelijk afhankelijk bent van de CPC.

Bouw vertrouwen op bij Google en laat ze zien dat jouw advertenties relevant en succesvol zijn, en Google geeft je meer autoriteit bij het verdelen van de plaatsen.

Aan het begin van je marketing campagne is het CPC bedrag dat je ingeeft dus nog relatief hoog, want je hebt op Google Ads nog een reputatie op te bouwen.

Naarmate je steeds succesvoller adverteert zal je merken dat je met een lagere CPC ook je doelen bereikt.

De maximum CPC en de werkelijke CPC

Een laatste punt om uit te leggen als we het over de CPC betalingsmethode hebben is dat Google onderscheid maakt tussen en maximale CPC en een werkelijke CPC.

Je geeft de maximale CPC zelf aan en dit is hoeveel je maximaal uit wilt geven voor een advertentieplaats in de netwerken van Google.

De werkelijke CPC is het bedrag dat je uiteindelijk betaalt en dit is dus regelmatig lager dan het bedrag dat je hebt ingegeven.

Stel je remarketing campagne dus goed in, zodat je voor zo weinig mogelijk geld een zo hoog mogelijk rendement genereert. Uiteraard is Ranking Masters je hier graag bij van dienst.

Remarketing via andere kanalen

Je kunt remarketing ook via andere kanalen uitvoeren. Het is niet nodig om de Google netwerken hiervoor te gebruiken:

  • Facebook: ook Facebook biedt remarketing aan en dat heb je vast al eens gemerkt. Je plaatst een remarketing tag in je codering, echter dit keer niet voor Google, maar voor Facebook. Het goede nieuws is dat Instagram ook bij Facebook hoort, dus dit kanaal pak je dan direct ook mee. Facebook is een sociaal mediakanaal dat bijna iedereen dagelijks meerdere malen opent.
  • YouTube: je kunt remarketen via YouTube zonder dat je daarvoor bezoekers op je website hebt gehad. Omdat YouTube onderdeel is van Google geven ze je de mogelijkheid om je Google Ads te koppelen aan een YouTube account. Deze moet je dan wel eerst aanmaken. De targets zijn dan internet gebruikers die je video hebben bekeken, geliked of die zich op je account hebben geabonneerd.
  • LinkedIn: zoek je een serieuzere en zakelijkere manier van remarketing, dan is LinkedIn een goed kanaal. Je plaatst wederom een tag in de codering van je pagina’s. De bezoekers van jouw website krijgen dan je advertentie te zien als ze naar LinkedIn gaan. Aangezien LinkedIn veel gezag heeft in de zakelijke wereld kom je op die manier zeer betrouwbaar en professioneel over.

Remarketing als onderdeel van al je Google Ads online marketing

Online marketing

Remarketing is slechts een onderdeel van de online marketing mogelijkheden die je door Google Ads worden aangeboden.

En als je slim bent, dan zet je via Google direct ook een aantal andere marketingstrategieën op.

Het mooie van Google is dat je aan kunt geven wat het maximale maandelijkse budget is wat je aan marketing wilt uitgeven en als dit op is, dan worden je campagnes ook stopgezet.

Er is dus eigenlijk geen gevaar dat je over je budget gaat, wat jou controle geeft over je financiële situatie.

De één betaalt dagelijks €10 aan advertentiekosten en de ander €1000. Zo lang je je campagnes goed opzet geeft Google niet automatisch voordeel aan de grote investeerders.

Hoe kan Ranking Masters jou verder helpen?

Bij Ranking Masters zijn specialisten in dienst die je helpen met al je online marketing.

Voor ons is het belangrijk dat we je niet alleen specifieke diensten aanbieden, maar een heel pakket. Het is voor jou namelijk niet erg winstgevend als we ons alleen op remarketing richten, zonder dat we ervoor zorgen dat je website in orde is.

Bij Ranking Masters kunnen we je gehele online marketing situatie aanpakken, zodat de extra bezoekers die je aantrekt ook daadwerkelijk klant bij je worden. Hiervoor gebruiken we verschillende SEO technieken.

SEO techniek

SEO techniek

In de meeste gevallen analyseren we eerst de techniek achter je website. Dat betekent dat we bijvoorbeeld de snelheid testen, dat we er zorg voor dragen dat je website de juiste veiligheidscertificaten heeft en dat de codering goed is.

Een langzame website is funest voor het behouden van bezoekers en niemand heeft meer het geduld om te wachten tot een pagina is geladen.

Door de techniek van je website aan te pakken zorgen we er op alle vlakken voor dat deze goed werkt en dat de bezoeker geen last heeft van onderliggende technische problemen.

Hierdoor gaat de gebruikersvriendelijkheid omhoog en dat is voor Google en de andere zoekmachines erg belangrijk.

SEO content

de zoekwoorden verwerken in je content

Vervolgens maken we een analyse van de inhoud van je website.

We gaan op zoek naar zoekwoorden die nog weinig concurrentie hebben, zodat je kansen om op de eerste pagina te belanden vergroten als deze worden ingetypt. We verwerken deze op de juiste plaatsen.

We werken aan je teksten, zorgen ervoor dat er geen duplicate content op je pagina’s aanwezig is, bouwen een duidelijke en simpele structuur op en voegen link worthy content toe.

We zorgen ervoor dat de inhoud van je website boeiend maar beknopt is, dat je bezoekers snel vinden waar ze naar op zoek zijn en dat deze ook geoptimaliseerd is voor SEO.

Linkbuilding

Linkbuilding als onderdeel van SEO 

Een laatste SEO methode waar we voor je mee aan de slag gaan is linkbuilding.

We voegen interne- en externe links toe aan je pagina’s. Hieraan zien je bezoekers en de zoekmachines dat je website structuur heeft en dat je inhoud betrouwbaar is.

Dit verbetert het gebruikersgemak en maakt je geloofwaardig, wat wederom betekent dat je bezoekers langer bij je blijven hangen.

Backlinks (links van andere websites naar jouw website) zijn voor SEO nog veel belangrijker. Dit zijn voor de zoekmachines referenties die hen vertellen dat je autoriteit hebt in je vakgebied.

Er zijn verschillende manieren waarop je backlinks vergaart en dat betekent dat je hier niet simpelweg op moet gaan wachten of hopen.

Ranking Masters kan je aan een aantal waardevolle backlinks helpen en je zo een hogere positie in de zoekmachine resultaten bezorgen.

Dit is voor remarketing alleen wat minder belangrijk, maar voor je ranking is het essentieel.

SEO en remarketing gaan hand in hand

SEO en remarketing gaan hand in hand

Natuurlijk kunnen we bij Ranking Masters ook individuele diensten voor je uitvoeren.

Toch is het belangrijk om je te realiseren dat SEO wel degelijk deel uitmaakt van online marketing en dat je marketing campagnes betere resultaten opleveren als je zoekmachine optimalisatie in orde is.

Je kunt je website zien als een continue online marketing campagne en het is de landingsplaats voor de bezoekers die je met je strategieën aantrekt.

Als deze landingsplaats niet in orde is, dan schrik je deze potentiële klanten af. Je website is je visitekaartje en met Ranking Masters zorg je ervoor dat deze perfect is.

Remarketing als onderdeel van online marketing

Remarketing is slechts een onderdeel van online marketing. Samen met SEO is het een krachtige manier om meer bezoekers naar je website te trekken, maar er zijn nog een groot aantal andere methoden die je kunt toepassen.

Het is dan wel belangrijk dat je de methoden uitkiest die bij je doelgroep passen. Hier vind je slechts enkele voorbeelden van online marketing strategieën die je naast remarketing kunt toepassen:

  • Sociale media campagne: er zijn maar weinig bedrijven die geen baat hebben bij een goede sociale media campagne. Het geeft je de mogelijkheid om met je doelgroep over en weer te communiceren en tegelijkertijd bereik je een groot aantal potentiële klanten.
  • E-mail marketing: een andere manier om je bericht over te brengen is door e-mail marketing. Je bouwt een mailinglijst op en stuurt regelmatig een e-mail aan de leden hiervan. Aangezien zij zich vrijwillig hebben opgegeven bereik je dan een publiek dat al interesse in je heeft getoond.
  • Affiliate marketing: ga zelf op zoek naar websites waarop je advertenties of producten getoond worden. Je gaat dan een overeenkomst aan met een andere website eigenaar in je eigen werkgebied en vraagt hen om reclame voor je te maken. De betaling gaat dan meestal per bezoeker die je naar je website trekt, maar dit is voor jou om af te spreken met je partner. Kies een website uit met autoriteit voor meer succes.

Met Ranking Masters gaat jouw Google Ads remarketing campagne knallend van start

Is remarketing een onderdeel van jouw online marketing strategie waar je nog weinig aandacht aan besteed hebt?

Dan is Ranking Masters het bureau dat je helpt aan de beste start.

We gaan eerst uitgebreid met je in gesprek en willen alles leren over je bedrijf, over je doelgroep, over je website en over wat je ons verwacht. Vervolgens zetten we een voorstel voor je op en gaan we hier niet mee verder totdat deze aan je wensen voldoet.

De kracht van Google Ads remarketing

Nadat we ons werk hebben uitgevoerd zal je zien dat jouw remarketing je waardevolle bezoekers oplevert. Deze bezoekers hebben al een keer interesse in je getoond, dus de kans op een conversie is groter.

Het is ons doel om jouw conversieratio met remarketing te optimaliseren, wat betekent dat een steeds groter percentage van je bezoekers ook echt de actie uitvoert waar jouw website voor bedoeld is.

En aangezien je dit een hogere omzet oplevert, verdienen onze diensten zichzelf automatisch terug. Remarketing is meetbaar, dynamisch en bijzonder doeltreffend.

Ons werk is na het opzetten van een succesvolle remarketing campagne nog niet gedaan. Je kunt besluiten om het beheer ervan zelf verder over te nemen, of om dit aan ons uit te besteden.

Wij gaan dan regelmatig met je remarketing aan de slag en zorgen ervoor dat dit niet alleen in het begin, maar tijdens de gehele looptijd succes oplevert.

Ranking Masters is er voor je wanneer jij meer uit je website wilt halen en je bedrijf een succes wilt maken. Samen werken we aan een hoger bezoekersaantal en een optimale conversie ratio.

Op die manier zijn we de concurrentie altijd een stapje voor.

Bekijk ook:

Google Adwords kosten: Waarop wordt dit gebaseerd?

Ranking Masters

Ranking Masters

Wij zijn Ranking Masters! ? - De #1 SEO Specialist van Nederland!

Open chat
Powered by