Blog
Google Panda Update
De Google Panda update is een Google algoritme update die voor het eerst werd uitgebracht in februari 2011. Het doel van deze update was om […]
De Product Review Google Algoritme Update
In september 2022 lanceerde Google de “Product Review Update”, een algoritme-update gericht op het verbeteren van de zoekresultaten voor productreviews. Deze zoekmachine optimalisatie update richt […]
De Google Penguin Update: Wat is het en wat zijn de gevolgen?
In 2012 introduceerde Google de Penguin update als onderdeel van hun algoritme om de kwaliteit van zoekresultaten te verbeteren. De Penguin update richt zich op verschillende […]
De Geschiedenis van de Google Algoritme Updates (2025 Update)
Gezien SEO bureau Ranking Masters de autoriteit wenst te blijven op het gebied van SEO hebben wij een overzicht gemaakt van alle (belangrijke) Google updates […]
Betekent ChatGPT het einde van Google!?
Komt er een einde aan het Google Search tijdperk door de komst van ChatGPT? Is het nog wel nodig om door tien verschillende zoekresultaten te […]
Hoe je conversie optimalisatie en SEO kunt integreren
Zoekmachine Optimalisatie (SEO) is het verbeteren van de rankings van een website in Google. Hoe hoger de ranking, hoe groter de kans dat mensen de […]
Manieren waarop goede UX invloed heeft op SEO
Bij UX design gaat het om het creëren van gebruikersvriendelijke ervaringen. Het gaat erom de behoeften en wensen van gebruikers te begrijpen en dan producten […]
4 vaak voorkomende technische problemen die je SEO resultaten schaden
Technische SEO houdt verband met de optimalisatie achter de schermen van een website om de zichtbaarheid ervan in zoekmachines te verbeteren. Hoewel er veel verschillende […]