Blog
Broken link checker | Simpel kapotte links repareren
Eén van de belangrijkste drijfveren van Google bij het opstellen van de rangschikking van resultaten bij een bepaald zoekwoord is de ervaring van de internet gebruikers. Google […]
WhatsApp adverteren: hoe zet je dit effectief in voor jouw bedrijf?
In Nederland maakt meer dan 75 procent van alle inwoners gebruik van WhatsApp. Dit sociale media platform maakt het mogelijk om te bellen, om berichtjes te schrijven, […]
Wat is Semrush? Hoe werkt het en voor wie is het?
Semrush is een search engine data tool. Het is samen met Moz en Ahrefs mogelijk de meest bekende tool op dit gebied. Semrush is software […]
Amazon adverteren: wat is het en hoe werkt het?
Amazon is een grote all-in-one marktplaats waar consumenten terecht kunnen voor het aanschaffen van allerlei producten. Via Amazon adverteren kan jou dus veel opbrengst opleveren, want je maakt […]
Dé complete Google AdWords handleiding voor 2020
Google AdWords (tegenwoordig Google Ads) is een advertentieprogramma van Google. Jij krijgt de mogelijkheid om, tegen een betaling uiteraard, te adverteren op de honderden websites van […]
TikTok adverteren: Wat is het? Hoe werkt? Wat bereik je ermee?
Zijn jongeren jouw doelgroep, dan mag TikTok net meer uit je sociale media marketing kanalen ontbreken. Dit videoplatform dat enorm populair aan het worden is in Nederland wordt […]
Wat is online vindbaarheid? 13 tips om het te verbeteren
Met online vindbaarheid wordt bedoeld dat de zoekmachines jouw website nomineren en hoog in de ranking plaatsen als er een bepaalde zoekterm wordt ingetypt. En hoe hoger […]
Wat is Ahrefs? Hoe werkt het en voor wie is het?
Wie resultaat wil behalen met SEO, heeft de juiste tools nodig om daarbij te helpen. Ahrefs is een Alles-in-1 SEO toolset. Het helpt je met […]