Blog
Wat is Google shopping? En hoe zet je het effectief in voor jouw bedrijf?
Google Shopping is een advertentieprogramma van Google waarmee je jouw producten kunt laten zien voordat iemand je webwinkel bezoekt. En als jij een webwinkel hebt, dan […]
Wat is Mangools? Hoe werkt het en voor wie is het?
Er zijn voldoende programma’s op de markt waarmee ondersteund wordt als je aan zoekmachine optimalisatie wilt werken. Ahrefs, Ubersuggest, SE Ranking en Semrush zijn hier hele bekende voorbeelden van. Een tool waar je […]
Hoe werkt Ubersuggest en hoe zet je dit effectief in voor jouw SEO strategie?
Ubersuggest is een gratis SEO tool die al even meedraait. Neil Patel, de oprichter van Ubersuggest, is al bijna 20 jaar werkzaam in de SEO wereld en weet […]
Wat is digital marketing? En hoe werkt het?
Digital marketing is een vorm van marketing waarbij je online- en interactieve kanalen benut. Online marketing is een onderdeel van digital marketing. Het doel van digital marketing […]
Gastbloggen voor SEO | Hoe pak je dit aan?
Iedere website eigenaar die zich heeft verdiept in SEO weet dat linkbuilding één van de belangrijkste manieren is om autoriteit op te bouwen. Linkbuilding is het opbouwen van backlinks […]
Conversie optimalisatie: Wat is het en hoe werkt het?
Iedereen die een website heeft en aan SEO werkt, heeft van conversie optimalisatie gehoord. En als we de online marketing specialisten moeten geloven, is je conversie ratio […]
1.937% groei in verkeer door bijwerken van SEO content
De meeste website eigenaren besteden veel aandacht aan het aanvullen van de website met nieuwe pagina’s. Vanuit een SEO opzicht is dit een goed idee, […]
LinkedIn adverteren: Wat is het? En hoe zet je het effectief in?
Er zijn een aantal manieren waarop je via het internet kunt adverteren. Gebruik je hier al een bestaand platform of programma voor, dan profiteer je […]