Al 7 jaar ervaring



Ik hoop dat je deze blog met plezier leest.

Als je wilt dat mijn team je marketing voor je doet, klik dan hier

Google Adwords campagne: hoe zet je hem in 20 minuten op?

Met Google Adwords (tegenwoordig heet het Google Ads) adverteer je op de verschillende Google netwerken. Zoals je weet is Google de grootste zoekmachine ter wereld en worden bijna alle zoekopdrachten via hen uitgevoerd.

Jij profiteert van deze bekendheid door dit netwerk te gebruiken om te adverteren. Dat doe je met het programma Google Adwords. Google is niet alleen een zoekmachine, maar heeft miljoenen partnerwebsites en apps waar jouw advertentie op getoond kan worden. Je kunt je nu wel voorstellen hoe groot het bereik dan is en wat de mogelijkheden zijn.

Google Adwords is geen gemakkelijk programma, maar met een goede voorbereiding kan iedereen er een succesvolle campagne mee opzetten. Hier helpen we je met de informatie die je nodig hebt voordat je daaraan begint.

Met die kennis in je broekzak start je met ons stappenplan in 20 minuten een campagne waar je u tegen zegt. Dit artikel kost ✅ 6 minuten ✅ om te lezen en daarna gaat jouw Adwords carrière op de beste manier van start.

Hoe werkt Google Adwords?

Hoe werkt Google Adwords

Het is goed om met wat achtergrondinformatie te beginnen. Google Ads is het programma dat je gebruikt om te adverteren op het complete Google netwerk. Dit doe je op verschillende plekken en met verschillende soorten advertenties.

Google biedt twee plekken aan waarop je adverteert, namelijk het Google Zoeknetwerk en het Google Displaynetwerk.

1. Het Google Zoeknetwerk

Het Zoeknetwerk van Google is voor iedereen bekend. Het is de pagina waar internet gebruikers beginnen met hun zoektocht naar informatie. Je geeft een zoekterm in en je krijgt van Google een lijst met resultaten waar jouw antwoord volgens hen tussen moet staan.

Als je gaat adverteren via het Google Zoeknetwerk, dan komt jouw advertentie naar voren als er een bepaald zoekwoord wordt ingegeven. Jij bepaalt welk zoekwoord dit is en uiteraard is het belangrijk dat deze overeen komt met wat je adverteert.

Als jouw advertentie voor zomerjurkjes naar voren komt als er gezocht wordt naar een schoenenwinkel, dan is de kans klein dat je hier een reactie op krijgt.

Het grote voordeel van adverteren op het Google Zoeknetwerk is dat je internet gebruikers aantrekt die al naar jouw product, dienst of informatie aan het zoeken zijn. Dat geeft jou een grote voorsprong, want de kans is groter dat iemand op je advertentie klikt dan wanneer ze deze willekeurig te zien krijgen.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat de concurrentie groot is en dat het opzetten van een waterdichte campagne essentieel is voor het succes.

Kom erachter hoe Ranking Masters enorme hoeveelheden verkeer naar jouw website kan krijgen...

  • Linkbuilding – wij realiseren relevante backlinks om jouw website te laten uitgroeien tot een autoriteit.
  • Content – wij schrijven de ultieme content die wordt gedeeld, links krijgt en verkeer aantrekt.
  • Techniek – onze specialisten weten exact hoe ze jouw website moeten optimaliseren voor de Google zoekmachine.

Maak een afspraak

2. Het Google Displaynetwerk

Ga je adverteren op het Google Displaynetwerk, dan wordt je advertentie getoond op de 2 miljoen websites, de honderd duizenden apps en de Google programma’s (YouTube, Maps etc.) die Google beheert.

Dit zijn de bekende banners, videoadvertenties en advertentieafbeeldingen die je ongetwijfeld tijdens jouw tijd op het internet bent tegengekomen.

Dit is dus een volledig andere manier van adverteren, want je trekt geen bezoekers aan die al naar je op zoek zijn. Hier richt je je voornamelijk op je doelgroep en bereik je internet gebruikers met de juiste leeftijd, geslacht, woonplaats en interesses. Remarketing doe je ook op deze manier.

Stel iemand heeft gezocht naar vluchten naar Canada, maar deze nooit geboekt. Ben jij een reisbureau dat vluchten naar Canada verkoopt, dan wordt jouw advertentie aan deze persoon getoond. Adverteren via het Google Displaynetwerk is vaak goedkoper en heeft veel potentieel. Aan de andere kant wordt het ook gezien als ‘opdringerig’ als het niet goed is uitgevoerd.

De voorbereiding

Google Ads biedt dus zeker mogelijkheden en doe je dit goed, dan trek je veel bezoekers naar je website. Het is niet verstandig om klakkeloos in te loggen en een campagne op te zetten in 20 minuten, want zonder achtergrondinformatie is dit bijna onmogelijk.

Daarom is een goede voorbereiding essentieel. Pak daarom een pen en papier (of ga achter de computer zitten) en vraag je af wat je doelstellingen zijn, wat je budget is, hoeveel je wilt uitgeven ten opzichte van de extra omzet die je genereert, hoe lang je campagne moet lopen, welke advertentiesoorten je wilt gebruiken en op welke doelgroep of zoekwoorden je je wilt richten. Al deze punten hebben meer uitleg nodig.

Wat zijn je Google Ads doelstellingen?

Het is allereerst belangrijk om goed na te denken over je doelstellingen. En dan is alleen “meer bezoekers trekken naar mijn website” niet voldoende.

Een goede doelstelling bevat vaak twee of meer onderdelen en geeft je de grenzen waar binnen je gaat werken. Daarnaast is een goede doelstelling ook altijd meetbaar en geef je jezelf targets om te halen. Een aantal voorbeelden van goede doelstellingen zijn:

  • Meer bezoekers trekken naar mijn website voor niet meer dan €… per maand.
  • Jouw merk beter zichtbaar maken voor niet meer dan €… per maand of €… Click Per Mille (CPM: dit wordt later uitgelegd).
  • Je conversieratio vergroten voor niet meer dan €… per conversie.
  • Een zo hoog mogelijke omzet realiseren met een Return On Ad Spend (ROAS) van 4:1.

Per campagne één doel

Per Google adwords campagne een doel

Het is uiteraard mogelijk om meerdere doelen te gebruiken. In dat geval is het wel verstandig dat je per doel verschillende campagnes op zet. Het is veel gemakkelijker om je met één bepaalde advertentiecampagne op één doelstelling te richten dan om te proberen meerdere doelstellingen waar te maken.

Je pakt dus één van je doelstellingen en richt daar één of meerdere campagnes op in. En dat doe je per doelstelling die je hebt. Op die manier houd je het simpel, meetbaar en is het gemakkelijker om je campagnes aan te passen.

See Think Do en het AIDA model

Een goede manier om over je doelstellingen na te denken is door het See Think Do Care model te gebruiken of het beter bekende AIDA model.

Beide geven je een blik op de manier waarop internet gebruikers tot jouw advertentie aangetrokken worden en uiteindelijk een conversie opleveren.

See Think Do Care (STDC)

Het STDC model geeft stapsgewijs aan hoe jouw advertentie een uiteindelijke conversie en vaste klanten oplevert. Je kunt het zien als een trechter waar je alle internet gebruikers in doet die jouw advertentie te zien krijgen en waar alleen de terugkomende klanten uit komen.

Deze groep wordt logischerwijs steeds kleiner en het is in jouw belang dat van de totale aantal internet gebruikers die de trechter in gaan een zo groot mogelijk percentage uit de trechter komt.

  1. See: dit is iedereen die jouw advertentie ziet en die voor de eerste keer met jouw merk in contact komen.
  2. Think: van deze ‘See’ groep zullen er enkelen zijn die een interesse ontwikkelen voor jouw merk en die gaan nadenken over wat je te bieden hebt.
  3. Do: van deze ‘Think’ groep is er een bepaald percentage dat ook echt doet wat jij wilt dat ze doen. Ze kopen iets van je, ze vullen een enquête in, ze downloaden iets, ze schrijven zich in voor een mailinglijst; met andere woorden: ze worden een conversie.
  4. Care: van de ‘Do’ groep zal er vervolgens een groep mensen overblijven die terugkomen en die een affiniteit met je merk ontwikkelen.

Het AIDA model

Het AIDA model

Het AIDA marketingmodel is vergelijkbaar met het STDC model. Het is misschien wat beter bekend, maar uiteindelijk is het principe hetzelfde. Ook hier stel je een trechter voor waar een grote groep gebruikers in worden gedaan en uiteindelijk alleen de conversies uitkomen. De Care fase is bij dit model achter wege gelaten.

  1. Attention: de consument wordt door jouw advertentie bewust gemaakt van jouw merk.
  2. Interest: van alle consumenten die jouw advertentie gezien hebben, zal er een gedeelte interesse tonen en meer proberen te weten te komen over jouw merk.
  3. Desire: van de mensen die interesse tonen ontwikkelt een gedeelte de wens om iets te kopen, te downloaden, in te vullen et cetera.
  4. Action: dit zijn het aantal mensen die een conversie worden en die dus doen wat jij wilt dat ze doen.

Wat is je budget?

Nu je weet welke doelstellingen je wilt gebruiken is het tijd om je budget vast te stellen. En dan is het handig om meer te weten over de betaalmethoden die Google handhaaft. Er zijn dan drie verschillende manieren waarop je kunt betalen en deze stel je zelf in.

De methode die je gebruikt is afhankelijk van het soort advertentie die je plaatst en dus het netwerk dat je hebt uitgekozen.

1. Cost Per Click (CPC)

De meest bekende betaalmethode bij Google Adwords is de CPC methode en deze wordt in het Google Zoeknetwerk toegepast. Je betaalt dan een bepaald bedrag elke keer dat er iemand op jouw advertentie klikt en dus op je website terecht komt.

Google heeft dan gedaan wat het kan doen om jou een klant te bezorgen en eenmaal op jouw website belandt is het dan zaak dat jij hier een conversie van maakt. Het is erg belangrijk dat je goed nadenkt over het CPC bedrag dat je invoert, want Google gebruikt dit om de advertentieplekken weg te geven.

Stel, er worden bij één zoekwoord 5 plekken weggegeven, maar er zijn 20 adverteerders die een campagne om dit zoekwoord hebben opgezet, dan kijkt Google onder andere naar de hoogte van het CPC bedrag dat jij hebt ingesteld om te bepalen wie deze plek krijgt.

De advertentieplaats wordt dus eigenlijk geveild. Door een zoekwoordentool zoals UbersuggestKeyword Planner of Keywords Everywhere te gebruiken, krijg je al informatie over de CPC van het bijbehorende zoekwoord.

2. Cost Per Mille (CPM)

Ga je adverteren in het Google Displaynetwerk, dan wordt de CPM methode gehanteerd. Je betaalt dan voor elke 1000 keer dat jouw advertentie getoond wordt een bepaald bedrag. Je stelt dit bedrag zelf in, maar ook hier gaan de advertentieplaatsen naar de adverteerder die het hoogste biedt.

De CPM is niet gekoppeld aan een zoekwoord, maar aan een doelgroep. Is er iemand actief in het Google Displaynetwerk die binnen een bepaalde doelgroep past waar meerdere adverteerders zich op richten, dan wordt de advertentie getoond van degene die het meeste heeft geboden.

Met een zo specifiek mogelijke doelgroep verklein je de concurrentie, maar wordt deze dus ook aan een kleinere groep getoond.

3. Cost Per Aquisition/Action (CPA)

Alleen de meest ervaren Google Ads gebruikers passen de CPA betaalmethode toe. Je geeft dan aan hoeveel je aan Google wilt betalen als iemand niet alleen op je advertentie klikt, maar vervolgens ook een actie uitvoert. Dit zou dus ook de Cost Per Conversion genoemd kunnen worden.

De reden waarom deze betaalmethode voornamelijk door ervaren gebruikers wordt uitgekozen is omdat je er grote verliezen mee kunt draaien.

Hoeveel wil je betalen ten opzichte van je omzet?

Hoeveel wil je betalen ten opzichte van je omzet

Nadat je je budget hebt vastgesteld en dus weet hoeveel je maandelijks kunt veroorloven voor Google Ads, moet je ook bepalen wat je voor dat bedrag terug wilt zien. Het is namelijk zo dat je extra geld uit gaat geven aan adverteren en als daar geen extra omzet uit voortkomt is de campagne waardeloos.

Bij deze stap bepaal je dus hoeveel winst je wilt maken door via de Google netwerken te adverteren en dat wordt meestal uitgedrukt in een verhouding. We maken dit het beste duidelijk met een voorbeeld.

Stel, je geeft maandelijks €10 uit aan adverteren via Google. Je wilt daarvoor een extra omzet draaien van €50 per maand. Dat betekent dat je maandelijks door €10 uit te geven €40 winst maakt met je Google Adwords campagne(s).

De ROAS (Return On Ad Spend) is dan 5:1. Een goede ROAS is 4:1, wat betekent dat je met elke €25 die je investeert €100 omzet terug krijgt. Het ene bedrijf richt zich op een hoger percentage terwijl een ander ook genoegen neemt met een minder goede ROAS. Toch is het verstandig om hier over na te denken, omdat je jezelf dan een doel geeft dat meetbaar is en waar je dus naartoe kunt werken.

Hoe lang moet je campagne lopen?

Je vraagt jezelf af hoe lang je campagne moet lopen. Het is verstandig om niet te snel te stoppen, want hoe langer je campagne draait, hoe meer data je terugkrijgt van Google en hoe scherper je deze kunt afstellen.

Wil je bijvoorbeeld een seizoensgebonden product adverteren, zoals een paraplu, dan zal de looptijd van de campagne anders zijn dan wanneer je een horeca aangelegenheid hebt en je het hele jaar door klanten wilt ontvangen.

Hier is het het belangrijkste dat je de looptijd niet te kort instelt. Het is altijd mogelijk om je campagne vroegtijdig stop te zetten, mocht deze niet de resultaten opleveren die je bij je doelstellingen had gesteld.

Welke soort advertenties wil je plaatsen?

Welke soort advertenties wil je plaatsen

Het is ook een goed idee om alvast te bepalen welke soort advertentie je wilt plaatsen. Je hebt dan een ruime keuze en niet elke advertentie is geschikt voor jouw doelstellingen.

Daarnaast krijg je per netwerk van Google verschillende opties aangeboden. Bekijk de volgende mogelijkheden maar eens.

1. Tekstadvertenties

De meeste mensen die Google Ads gebruiken adverteren in het Google Zoeknetwerk. Dit wordt dan gedaan met tekstadvertenties die boven de zoekresultaten worden getoond.

Je geeft aan met welke zoekwoorden jouw advertentie gekoppeld moet worden en deze komt dan tevoorschijn als dat zoekwoord wordt ingetypt. Als je goed door de veiling komt, tenminste.

2. Beeldadvertenties

In het Google Displaynetwerk wordt voornamelijk gebruik gemaakt van beeldadvertenties. Deze bestaan uit een foto of een video met tekst en/of geluid.

Je ziet deze vaak als je een app opent, bijvoorbeeld, of als banner in een YouTube video. Met dit soort advertenties kun je de gebruiker echt aanspreken en betrokken laten voelen bij wat je verkondigt.

3. Google Shopping

Een Google omgeving die we nog niet behandeld hebben en die voor eigenaren van een webshop interessant is, is Google Shopping. Dit is een verzamelplatform van producten waar Google gebruikers op kunnen zoeken en zo een samenvatting krijgen van wat het gehele internet hen aanbiedt.

Je kunt vrij snel al je producten uploaden en deze worden dan getoond met een foto en bepaalde productinformatie. De internet gebruiker ziet dan in één keer welke winkel het goedkoopste en het beste product aanbiedt.

4. Remarketing

Via Google zet je ook een remarketing campagne op. Je laat je advertenties dan alleen zien aan internet gebruikers die al interesse hebben getoond in jouw product of een soortgelijk product, maar deze nog niet hebben gekocht. Het bovengenoemde voorbeeld met de vluchten naar Canada valt in deze categorie.

Je advertenties worden dan getoond aan de hand van zoekgedrag en niet op zoekwoord of demografische kenmerken. Doe je dit goed, dan bereik je dus een publiek dat alleen nog over de streep gehaald moet worden.

5. Andere mogelijkheden

De bovenstaande advertentiesoorten zijn het meest gangbaar, maar Google biedt ook andere mogelijkheden. Zo is er bijvoorbeeld de Branded Search advertentie waarmee je niet adverteert op een zoekterm, maar op je eigen merk- of bedrijfsnaam.

Door jouw advertentie te koppelen aan de bedrijfsnaam van je concurrenten haal je klanten binnen die anders misschien naar hen waren gegaan. Er is ook de Gmail Sponsored Promotion optie. Daarmee adverteer je in Gmail.

Kom erachter hoe Ranking Masters enorme hoeveelheden verkeer naar jouw website kan krijgen...

  • Linkbuilding – wij realiseren relevante backlinks om jouw website te laten uitgroeien tot een autoriteit.
  • Content – wij schrijven de ultieme content die wordt gedeeld, links krijgt en verkeer aantrekt.
  • Techniek – onze specialisten weten exact hoe ze jouw website moeten optimaliseren voor de Google zoekmachine.

Maak een afspraak

Bepaal je doelgroep en je zoekwoorden

Als laatste punt om over na te denken voordat we overgaan op het aanmaken van je campagne is om je doelgroep te bepalen als je in het Displaynetwerk wilt adverteren en de zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden als je in het Zoeknetwerk wilt adverteren.

  • Doelgroep: een goede doelgroep is compleet, maar specifiek. Je kunt per advertentie een andere doelgroep kiezen en dat is maar goed ook. Het geeft je de mogelijkheid om onderscheid te maken tussen dames-, heren- en kinderschoenen, bijvoorbeeld. Een man zal niet snel op een advertentie voor damespumps klikken, tenzij hij deze voor een vrouw wil kopen.
  • Zoekwoorden: net als wanneer je zoekwoorden uitkiest voor je website pagina’s, moet je ook hier zoekwoorden uitkiezen voor je advertenties. En dan geldt dezelfde formule: een hoog gebruik en weinig concurrentie. Het is aanzienlijk moeilijker om een advertentieplaats te bemachtigen als je hier met 20 anderen om moet vechten dan wanneer dit er maar 8 zijn. Neem dus de tijd om te zien waar jouw mogelijkheden nog liggen en speel hierop in.

Een Google Ads campagne opzetten in 20 minuten

 

Met al deze informatie bij de hand is het tijd om met Google Ads aan de gang te gaan. Het onderstaande stappenplan helpt je dan om dit zo snel mogelijk en zo doeltreffend mogelijk te doen.

1. Je Google account opzetten

Uiteraard heb je een Google account nodig als je met Google Ads wilt werken. Veel mensen hebben deze al, maar als jij daar niet onder valt, dan ga je naar https://accounts.google.com. Vervolgens gebruik je je Gmail adres en password om in te loggen via https://ads.google.com.

2. Volg de stappen met de Wizard

Nadat je voor de eerste keer bent ingelogd zal de Wizard samen met jou een aantal stappen doorlopen. Je koppelt bijvoorbeeld je website direct al aan je account en je stelt ook je factuurinformatie alvast in. Uiteraard kun je dit later ook weer veranderen en aanpassen.

Bekijk ook of je in aanmerking komt voor een extra bonus als je direct al geld stort. Vaak worden er acties georganiseerd en krijg je bijvoorbeeld een promotiecode. Loop alle stappen met de Wizard door en je kunt je campagne op gaan zetten.

3. Je campagne invulling geven

Iedere campagne begint met het selecteren van de juiste instellingen. En als het goed is heb je deze informatie bij de hand, omdat je veel tijd aan de voorbereiding hebt besteed. Geef aan welk netwerk je wilt gebruiken, de locatie waar je wilt adverteren (als je regionaal werkzaam bent), de apparaten waar je advertenties op kunnen verschijnen (mobiele apparaten zijn niet geschikt voor een website die niet responsive is) en de taal.

Andere opties die je aangeboden krijgt zijn de manier waarop je wilt betalen (CPC, CPM, CPA), wanneer je wilt dat je advertentie getoond wordt en wat de weergavesnelheid moet zijn.

4. Je campagne organiseren

Iedere advertentiecampagne bestaat uit meerdere advertenties. Heb je bijvoorbeeld een online kledingwinkel, dan zet je advertenties op voor ‘broeken’, ‘truien’, ‘T-shirts’, ‘accessoires’ enzovoorts. In de campagne voor broeken zet je daarna ‘leggings’, ‘korte broeken’, ‘skinny jeans’, ‘herenbroeken’ et cetera.

Je kunt zelfs nog specifieker zijn en de korte broeken per merk indelen, bijvoorbeeld, als je echt alleen bezoekers aan wilt trekken die naar een specifieke korte broek op zoek zijn. Houd dit in eerste instantie overzichtelijk. Als je merkt dat je huidige advertenties goed lopen kun je meer tijd besteden aan het toevoegen van andere advertenties en campagnes.

5. De advertenties maken

Je hebt je campagne onderverdeeld in groepen en nu kun je de advertenties in gaan vullen. Kies het soort advertentie dat je wilt gebruiken, schrijf een goede tekst, kies duidelijke en aantrekkelijke foto’s en video’s en vul zo alles in. Als jij dagelijks met deze producten en diensten werkt heb je dat zo gedaan.

Vergeet niet ook om extensies toe te voegen, zoals een link naar een bepaalde pagina, een belknop of locatiegegevens. Hierdoor is je advertentie gebruikersvriendelijker en voor Google dus aantrekkelijker.

6. Je campagne publiceren

Loop alles wat je hebt ingevuld nog één keer goed door en je kunt je campagne publiceren. Het is handig en ook aan te raden om je Google Ads account ook aan Google Analytics te koppelen, zodat je je campagnes kunt analyseren, monitoren en bijstellen.

Een groot voordeel van Google Adwords is dat je advertenties dynamisch zijn en zie je dat er ergens iets niet goed gaat, dan verander je dit tijdens de looptijd. Hier leer je van en het geeft je de mogelijkheid een slecht lopende advertentie toch succesvol te maken.

Je hebt nu een campagne opgesteld en hopelijk is dit het begin van een zeer geslaagde samenwerking met Google Ads.

Shortcuts van Google om het je nog gemakkelijker te maken

Shortcuts van Google om het je nog gemakkelijker te maken

Het bovenstaande stappenplan vertelt je hoe je in 20 minuten een campagne opzet en dat doe je dan handmatig. Google Ads bevat ook enkele tools waarmee je dit kunt automatiseren en je campagne dus eigenlijk nog sneller voltooit.

Het nadeel van deze opties is dat je zelf de touwtjes niet meer in handen hebt, maar misschien voel jij je daar juist comfortabel bij. De Dynamic Search Ads en de Google Express campagnes zijn dan opties om te overwegen.

1. Dynamic Search Ads

Als je voor de Dynamic Search Ads optie kiest, dan laat je Google voor jou een advertentie aanmaken. Voorwaarde voor deze optie is dat je website meer dan 100 goed gevulde pagina’s moet bevatten. Google bezoekt deze pagina’s dan en op basis van wat het daar aantreft stellen ze een aantal advertenties samen.

Het enige wat je zelf aangeeft zijn de basisgegevens van je advertentie, de rest wordt door Google gedaan. Deze optie bespaart je tijd, maar zal dus alleen werken als je Google van voldoende informatie voorziet.

2. Google Express Campagne

Als je een Google Express Campagne opzet, dan geef je het management van je campagne uit handen van Google. Je hebt in de meeste gevallen dan al binnen 15 minuten een campagne opgezet. Jij geeft aan hoeveel je dagelijks wilt uitgeven en Google zorgt dat dit bedrag gemiddeld maandelijks zo uitkomt.

Het is dus mogelijk dat ze maandag €8 aan je campagne besteden en dinsdag €12 als jij een dagbudget hebt ingevuld van €10. Vervolgens zoeken ze naar de beste instellingen om van jouw campagne een succes te maken.

Zorg dat je niet overhaast

Het is natuurlijk geweldig als je een campagne kunt opzetten in 20 minuten. Het is belangrijker dat je een succesvolle campagne opzet dan dat je dit zo snel mogelijk leert te doen. Dus als je er 30 minuten of een uur over doet, dat is ook prima, zo lang je er maar zorg voor draagt dat je winst met je campagne maakt.

Houd er ook rekening mee dat nadat je de campagne hebt opgezet deze een tijdje nodig heeft om te beginnen te draaien. Zet hem dus niet na een paar dagen uit, maar laat hem lopen en monitor de voortgang. Je zal snel zien dat het steeds beter gaat en je er steeds meer uit haalt. Pak je doelstellingen er regelmatig bij en meet of deze worden gehaald.

Je Google Ads campagne door Ranking Masters laten maken

ranking masters logo | SEO

Bij Ranking Masters zetten we je Google Ads Campagne graag voor je op. We doen dan de voorbereiding zelf en daarvoor gebruiken we onze SEO Surfer tool. Deze tool bekijkt alle aspecten van jouw bedrijf en website, zowel als die van je concurrenten, en kan zo zeer doeltreffend aanwijzen waar voor jou de winsten te behalen zijn.

Vervolgens zetten we je campagnes op, inclusief advertenties en kiezen we de beste instellingen om hier een succes van te maken. Het uitbesteden van je Google Adwords strategie levert jou veel tijd op. Daarnaast weet je ook dat deze op de beste manier van start gaat.

Neem contact op met één van onze specialisten om dit verder te bespreken en we gaan snel voor je aan de slag.

Bekijk ook:

  1. Hoe werkt de kwaliteitsscore van Google Adwords en hoe verhoog ik hem?
  2. Google Adwords kosten: Waarop wordt dit gebaseerd?
Sjors Goemans

Sjors Goemans is één van de meest ervaren SEO specialisten in de Benelux. Sinds 2010 kun je hem wakker maken voor de meest uitdagende SEO vraagstukken. Inmiddels helpt hij samen met zijn 15-koppige team van SEO specialisten online gefocuste ondernemingen om hun marktaandeel te vergroten via de organische Google zoekmachine resultaten.



Sjors Goemans

Sjors Goemans is één van de meest ervaren SEO specialisten in de Benelux. Sinds 2010 kun je hem wakker maken voor de meest uitdagende SEO vraagstukken. Inmiddels helpt hij samen met zijn 15-koppige team van SEO specialisten online gefocuste ondernemingen om hun marktaandeel te vergroten via de organische Google zoekmachine resultaten.

Gratis Analyse Aanvragen!

First header

Kom erachter hoe Ranking Masters enorme hoeveelheden verkeer naar jouw website kan krijgen...

  • Linkbuilding – wij realiseren relevante backlinks om jouw website te laten uitgroeien tot een autoriteit.
  • Content – wij schrijven de ultieme content die wordt gedeeld, links krijgt en verkeer aantrekt.
  • Techniek – onze specialisten weten exact hoe ze jouw website moeten optimaliseren voor de Google zoekmachine.

 

Gratis SEO Analyse Aanvragen



    Sluiten

    Méér online omzet is "just around the corner"... Daag jij ons uit?

    Ontvang jouw gratis online marketing analyse