Al 7 jaar ervaring

Blog

Wat is Google EEAT en waarom is het zo belangrijk voor je website?

Iemand die SEO wil leren adviseer ik om eerst eens de ‘Google Search Guidelines’ te lezen. Hierin staat namelijk precies beschreven welke criteria de Google […]

De belangrijkste SEO ranking factoren om op te focussen in 2023

Volgens Google zijn er meer dan 200 factoren die van invloed zijn op de rankings van je website. Dat is nogal wat. Én, als je […]

Zoekintentie: Wat is het? Hoe werkt het? En welke zijn er?

De zoekintentie van de gebruiker is een cruciaal onderdeel van zoekmachine optimalisatie (SEO) en het begrijpen van deze intentie is de sleutel tot het leveren […]

Nofollow: Wat is het en hoe werkt het?

Bij Ranking Masters krijgen we vaak de vraag wat nofollow backlinks zijn en waarom ze niet meewegen bij linkbuilding en SEO. In dit artikel zullen […]

Wat is de invloed van de Google Helpful Content update op SEO?

Zoals je wellicht weet, is Google voortdurend bezig met het aanpassen en verbeteren van haar zoekalgoritme. Met als doel, de best mogelijke zoekresultaten aan gebruikers […]

Pillar Content: Wat is het en hoe werkt het?

Bij SEO bureau Ranking Masters speelt Pillar Content een belangrijke rol. Pillar content, ook wel Cornerstone Content genoemd, is een cruciaal element binnen iedere hedendaagse […]

Google Panda Update

De Google Panda update is een Google algoritme update die voor het eerst werd uitgebracht in februari 2011. Het doel van deze update was om […]

Dé 4 Ultieme Linkbuilding Strategieën Anno 2025

Een linkbuilding strategie is een plan of aanpak om het aantal en de kwaliteit van links naar een website te vergroten. Linkbuilding is een belangrijk […]

Benieuwd naar jouw kansen?

Background clouds
Het Ranking Masters team
Bottom curve

Méér online omzet is
"just around the corner"... Daag jij ons uit?

Ontvang gratis marketing analyse Arrow icon