Blog
De Product Review Google Algoritme Update
In september 2022 lanceerde Google de “Product Review Update”, een algoritme-update gericht op het verbeteren van de zoekresultaten voor productreviews. Deze zoekmachine optimalisatie update richt […]
De Google Penguin Update: Wat is het en wat zijn de gevolgen?
In 2012 introduceerde Google de Penguin update als onderdeel van hun algoritme om de kwaliteit van zoekresultaten te verbeteren. De Penguin update richt zich op verschillende […]
De Geschiedenis van de Google Algoritme Updates (2025 Update)
Gezien SEO bureau Ranking Masters de autoriteit wenst te blijven op het gebied van SEO hebben wij een overzicht gemaakt van alle (belangrijke) Google updates […]
Betekent ChatGPT het einde van Google!?
Betekent ChatGPT het einde van Google!? Komt er een einde aan het Google Search tijdperk door de komst van ChatGPT? Is het nog wel nodig […]
Hoe je conversie optimalisatie en SEO kunt integreren
Het samenspel tussen SEO en CRO Zoekmachine Optimalisatie (SEO) is het verbeteren van de rankings van een website in Google. Hoe hoger de ranking, hoe […]
Manieren waarop goede UX invloed heeft op SEO
Manieren waarop goede UX invloed heeft op SEO Bij UX design gaat het om het creëren van gebruikersvriendelijke ervaringen. Het gaat erom de behoeften en […]
4 vaak voorkomende technische problemen die je SEO resultaten schaden
4 vaak voorkomende technische problemen die je SEO resultaten schaden Technische SEO houdt verband met de optimalisatie achter de schermen van een website om de […]
De verschillen tussen Domain Rating en Domain Authority
De verschillen tussen Domain Rating en Domain Authority Domain Rating en Domain Authority zijn twee factoren die gebruikt worden om de sterkte van het SEO […]