Al 7 jaar ervaring

Blog

Hoe schrijf je kwalitatieve SEO content?

Als het gaat om hoger ranken in Google, werken kwalitatief hoogwaardige content en SEO hand in hand. Het proces van plannen, ontwikkelen en optimaliseren van […]

Tips om Google E-A-T te verbeteren

Als bedrijfseigenaar kan het idee van zoekmachine optimalisatie (SEO) zelf uitvoeren lastig zijn. Waar begin je? Waar houd je rekening mee? Wat moet je absoluut […]

Tips voor het gebruik van Google Tag Manager om SEO resultaten te verbeteren

Google Tag Manager, ook wel bekend als GTM, is een door Google ontwikkelde tool die specialisten in zoekmachine optimalisatie (SEO) veel meer inzicht geeft in […]

Boost je organische resultaten met Structured Data

Als je denkt aan de afgelopen tien jaar, of zelfs alleen maar aan de afgelopen vijf, is er flink wat veranderd in het SEO landschap. […]

10 tips voor een goede voorbereiding bij een website migratie

Een wijziging van je website die zo ingrijpend is dat de structuur, de prestaties of het verkeer van de site worden beïnvloed, wordt een “website […]

6 tips en trics voor interne links

Teveel website-eigenaars verwaarlozen interne links ten gunste van andere on-page optimalisaties. Wist je dat interne links de keyword rankings van je website kunnen opkrikken? Interne […]

Verschillende Content Management Systemen en de impact op SEO 

De software die gebruikt wordt om het materiaal op je website te ontwikkelen, te beheren en te controleren heet een CMS of content management systeem. […]

SEO: de invloed van video’s

Je hebt de term SEO (Search Engine Optimization) waarschijnlijk al duizend keer voorbij horen komen. Maar wat veel mensen nog niet weten is dat het […]

Benieuwd naar jouw kansen?

Background clouds
Het Ranking Masters team
Bottom curve

Méér online omzet is
"just around the corner"... Daag jij ons uit?

Ontvang gratis marketing analyse Arrow icon